Bristol-Myers Squibb використовує оцінку HIPO та цілеспрямований розвиток для зміни культури
Bristol-Myers Squibb використовує оцінку HIPO та цілеспрямований розвиток для зміни культури
Про клієнта
- Галузь: Біофармацевтична компанія
- Розмір: 32 000
- Регіон: Глобальний
- Рішення: Ідентифікація HiPo
Щоб допомогти завершити свою трансформацію в лідера біофармацевтичної галузі, Bristol-Myers Squibb використовує оцінку високого потенціалу (HIPO) та цілеспрямований розвиток, щоб забезпечити зміну культури та стратегічну функцію управління персоналом.
Виклик
Можливості для біофармацевтичних компаній вже зараз величезні й постійно зростають. Біофармацевтичні компанії складають близько 20% світового фармацевтичного ринку і зростають більш ніж на 8% на рік — вдвічі швидше, ніж вся індустрія в цілому.
Компанія Bristol-Myers Squibb (BMS) визнала, що для подальшого успіху в цьому динамічному секторі їй необхідно продовжувати розвиватися. Додаткові витрати, складність та регуляторний контроль, які притаманні біофармацевтичній компанії, означали необхідність значних змін у профілі талантів, пояснює директор з персоналу Елінора Пізанті.
"У BMS ми перебуваємо на півдорозі до серйозної трансформації від традиційної фармацевтичної компанії до великої, провідної біофармацевтичної компанії, — каже Пізанті. "Але це вимагає від нас працювати по-іншому — ми повинні рухатися швидше, мати більше індивідуальної відповідальності та сприяти інноваціям в організації. Ми хочемо розширити межі того, що ми можемо зробити, і вийти за межі наших конкурентів".
Для Пізанті та її колег це означало новий акцент на розвитку менеджерів BMS, які відіграють центральну роль у демонстрації та поширенні стратегії BMS та основних цінностей, що сприяють зміні культури: Пристрасть, Відповідальність, Швидкість та Інновації.
"Нам потрібно було впровадити наші цінності на всіх рівнях організації, заохочуючи наших менеджерів розвивати свої управлінські здібності, — каже вона. "Ми хочемо, щоб вони були більш відкритими та інклюзивними — і щоб їхні команди були більш відповідальними".
Рішення
Як перший крок до розвитку компетенцій, необхідних для успіху BMS, Пізанті звернулася до наших оцінок HIPO, щоб зрозуміти справжній лідерський потенціал 74 високопродуктивних співробітників BMS Italy.
Великою перевагою використання рішення для розвитку від SHL, за словами Пізанті, є те, що воно знімає значну частину навантаження з HR та місцевих менеджерів. "Люди можуть навчатися самостійно та у власному темпі. І оскільки їм не потрібно залучати нас, це допомагає нам досягти наших цілей у сфері управління персоналом, що стосуються місцевої відповідальності та самодостатності. Це саме те, що ми шукали".
BMS також працювала з нами над дизайном і контентом, включно з повідомленнями, адаптованими до конкретних груп співробітників, для серії вебінарів і семінарів з розвитку для близько 400 менеджерів і співробітників BMS Italy. Пізанті пояснює: "Заняття ознайомили наші команди з найкращими практиками, що допомогло їм тісніше пов'язати плани розвитку з результатами роботи і допомогло всім зрозуміти важливість своєчасного зворотного зв'язку".
Результати
Учасники та організація в цілому добре сприйняли програму розвитку. Кожний учасник пройшов зворотний зв'язок методом 360- градусів, під час якого експертів запитували, чи побачили вони зміни в поведінці, що відповідали цілям програми. Результати були майже одностайними: 99 відсотків оцінювачів заявили, що стали свідками позитивних змін у тих, хто брав участь у програмі. Учасники також винесли дуже позитивний вердикт: 73% з них сказали, що рекомендували б рішення SHL своїм колегам.
За словами Пізанті, завдяки більш тісній прив'язці розвитку до потреб бізнесу, SHL допомогла BMS стимулювати зміни в культурі. "Тепер у нас є чудовий фундамент для впровадження наших цінностей у нашу культуру, змінюючи те, як лідери говорять про своїх людей і як вони розвивають їхні таланти. SHL дає нам можливість вимірювати та відстежувати цей розвиток".
BMS тепер має ефективну платформу розвитку, яка допоможе завершити трансформацію у провідну біофармацевтичну компанію світу та розвинути HR для забезпечення більшої стратегічної цінності. "SHL допомагає нам впровадити моделі поведінки, які зроблять нас більш гнучкими, відповідальними та інноваційними; допомагаючи співробітникам стати більш відповідальними за власну кар'єру, SHL дає змогу HR забезпечити справді стратегічне партнерство з бізнесом".
Певною мірою це продовження вже розпочатого шляху: забезпечення того, щоб оцінювання було позитивним і сприяло розвитку, створення змістовних бесід у процесі відбору й розвитку персоналу, а також — що принципово важливо — здійснення всього цього на комерційно сталих засадах. Інакше кажучи — це початок для HR та бізнес-лідерів, які ухвалюють більш обґрунтовані рішення, спираючись на об'єктивні дані та прогностичне бачення. Зрештою, BMS демонструє свою відданість етичній практиці через партнерські відносини. У SHL ми з нетерпінням чекаємо на можливість і надалі робити свій внесок у подальші перетворення BMS.